»Med pisanjem sem raziskovala izkušnjo sodobnega atomiziranega življenja, v katerem zaradi krhkih medosebnih odnosov ni zanesljivih referenčnih točk, zato mora posameznik smisel in odvode poiskati sam, ta iskanja pa včasih pripeljejo do samodestruktivnih rešitev.«
»Mesec, edini / delujoči žaromet starega avta: poplavlja z mesečino.«
»Ne govori mi o Lugansku. / Že zdavnaj se je spremenil v -gansk. / Lu- je zravnan s tlemi / vse do škrlatnega tlaka.«
»Na začetku smo se seveda ukvarjali s tekstom, potem smo ga pa odrinili na stran in se ukvarjali s telesom. To je bil ključ, kako odkleniti ta tekst.«
»Nečimrnost in minljivost sta dva najhitreje rastoča trga.«
»So vzroki notranji, v nas, posameznikih, ali je vzrok zunanji, v sistemu?«
»Kaj se zgodi, če naenkrat ne moremo več zaupati lastnim občutkom?«
»Igralca Rok Vihar in Polona Juh sta poudarila vidik iskanja meje med gledališko in filmsko izkušnjo.«
»Po besedah Polone Juh so se poskušali čim bolj približati dokumentarnosti, kar je za igralce, okužene z gledališčem, težko.«
»Nisem režiserka, temveč avtorica koncepta in usmerjevalka.«
»Besedilo Simona Stephensa oziroma intepretacijo njegovega dela, ki jo je izvedel Andrew Scott, sem srečala, ko smo po prvi karanteni aprila lani iskali rešitve, kako nadaljevati naše delo, kakšne so naše opcije.«
»Obrazložitev je že del same uprizoritve, zato je to informans. S tem projektom preizkušam Platformo, kajti sicer nimam nobenih režiserskih ambicij, ostajam pri igralstvu.«
»Želela sem se izogniti temu, da bi bila režiserka. Nisem. Sem avtorica koncepta informansa, vodja projekta, usmerjevalka.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju